Search

sobota, 10 stycznia 2015

Uważaj na fb



Na fb można poznać wielu ludzi, a także najgorsze przekleństwo swego życia.

Moje przekleństwo, niejaki Armand, z twarzy był przeciętny. Co ja gadam: w jego przypadku: przeciętny to niemal komplement! Był brzydki. Tak paskudny, że ja, Valerie, w życiu nie zamieniłabym z nim nawet jednego słowa.



Zanim się w nim nie zakochałam.

I kochałam go naprawdę, pomimo jego melancholii, skłonności do sadyzmu (melancholijny skurwiel, otóż to!), braku odpowiedniej prezencji (czy braku jakiejkolwiek prezencji), dziwnych skłonności do damskiej bielizny (nie zakładał jej tylko oglądał, kontemplował, choć głowy nie dam sobie uciąć). Miłość jest ślepa, głupia i kulawa, a w moim przypadku miała debilne poczucie humoru. Ale strzała Amora weszła w moje serce bez oporów. Zakochałam się w nim i sama musiałam mu to powiedzieć, bo on się kompletnie do tego nie kwapił. Owszem, patrzył się na mnie jak sroka w gnat, przebąkiwał że jestem dla niego najważniejsza, itp. jeszcze kilka pierdół w tym stylu.

W Wigilię byłam na niego szczególnie wkurzona. Zaczął gadać o tym, że jest tak strasznie samotny, nikt go nie kocha, a ja na pewno mam już kogoś, tylko rozmawiam z nim z czystej litości. Wtedy ja wypaliłam:
-Od miesiąca usiłuję powiedzieć ci, że cię kocham ty skończony, śniady idioto!


Armando długo dochodził do siebie (z resztą z dochodzeniem to on miał nielichy problem, ale to już kiedy indziej), a kiedy już wreszcie doszedł wybąkał:

-Ja ciebie też kocham.

Wielokrotnie później łapałam się na tym, że było najzwyczajniej w świecie głupio, że zaczęłam ten temat. Jak bym zamknęła ryja on nigdy nie dowiedziałby się o moich uczuciach, moja siekiera nie leżałaby teraz w kącie, pokryta zakrzepłą krwią, i kawałkami skóry oraz mózgu.

A flaki Armanda nie dyndałyby na żyrandolu.

Ale stało się jak się stało. I to wszystko wina tego, że zaakceptowałam jego zaproszenie do znajomych a póżniej z nim pisałam. A jaki oczytany, inteligentny się wydawał! No kurwa mać, facet z bajki. Ale to były pozory. Czy może inaczej: mężczyźni tacy jak on powinni egzystować wyłącznie na kartach powieści, bo życie z nimi to katorga, męczarnia i wszystko co najgorsze.

On mnie rozumie, adoruje, wspiera, szanuje ubóstwia. Tyle że o życiu nie miał żadnego pojęcia. Do jasnej cholery, skąd się wziął na świecie taki nieżyciowy prawnik????! Zawsze myślałam, że prawnicy są silni, zdeterminowani, odważni. Armando... Armando był miłością mojego życia, najgorszym przekleństwem, istotą doprowadzającą mnie do szewskiej pasji swymi humorami, dzwonieniem o 2 w nocy by się wyżalić, zazdrością (zazdrosny był jak jasna cholera), pesymizmem:
-Wiem, że mnie zostawisz, ponieważ jestem tak mało atrakcyjny...

Albo:

-Zastanawiam się, dlaczego taka cudowna, inteligentna i urocza kobieta pokochała właśnie mnie.

Sama się, kurwa, sobie dziwię. Widocznie wcale nie jestem tak piękna i mądra, że uczepiłam się pierwszego lepszego gówna, jakie zwróciło na mnie uwagę.

Mam 167 cm wzrostu, rude włosy, biust 85C, ładny brzuch, krągłe biodra, zniewalający uśmiech. Jestem też kobietą inteligentną (a przynajmniej tak było, póki nie poznałam Armanda), oczytaną, skłonną do szaleństw (patrz żyrandol). I on to wszystko spierdolił. Faceci... Wszystko, co najgorsze jest wyłącznie waszą sprawą.


Armando, gdybyś ożył, zabiłabym cię raz jeszcze.

A teraz pójdę umyć siekierę, wytrę ją do sucha i idę na polowanie.
Na pierwszy ogień pójdzie moja ukochana Cecylia, menda jakich mało.


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/13443529/?claim=zyj3zdg2nva">Follow my blog with Bloglovin</a>


7 komentarze:

  1. Hohoho :)
    Racja miłość nie wybiera i na początku nie widzimy wad, a potem jest już za późno na działanie i tkwimy w marwtym punkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się twój blog oraz sposób w jaki go prowadzisz dlatego nominuję go do LBA :) Szczegóły na: http://azczarodziejka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak bardzo się cieszę z nominacji!
      Odpowiem na nią wkrótce.

      Usuń
  3. Zapraszam do spisu blogów, a mianowicie Katalogu Euforia! http://katalog-euforia.blogspot.com/
    Dołącz i ty!
    Pozdrawiam, taasteful :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś/eś nominowana/ny do LBA, więcej informacji tutaj:
    http://nadprzyrodzona-moc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń